Wednesday, June 27, 2012

Sri Geylang, PKNS, Shah Alam




Hai korang semua! Kali ini tempat yang menjadi pilihan kami untuk Jom Makan-Makan adalah Sri Geylang.



Sri Geylang ni betul-betul terletak di tingkat 1, bangunan PKNS pusat bandar Shah Alam. So, bagi mereka yang berada di sekitar Shah Alam ni bolehlah datang menyerbu kedai ini untuk mencuba hidangan yang terdapat di sini.

Menu kat kedai ni ada kat belakang tu..hehe


Di bawah ini adalah menu makanan yang menjadi pilihan kami



Milo Ais sebagai penghilang dahaga selepas penat  pusing dalam PKNS


Nasi Lemak Telur + Paru 



Soto Ayam yang sedap


Krew JMM sedang menjamu selera


Hidangan yang telah kami habiskan..hehe  


 Pelanggan yang sedang menikmati hidangan mereka


Keadaan kedai.



Kedai ini Ok, makanan pun sedap tapi hidangan soto tidak lengkap tanpa bergedil dan soto ayam aku tadi takde bergedil. Kata tuan empunya kedai, begedil dah habis. Agak kecewa la sebab tak cukup bahan. Tapi makanan still OK. Untuk nasi lemak dia, memang sangat sedap, paru dia pun lembut je. Harga untuk kesemua dikenakan sebanyak RM 10.60.. 

SELAMAT MENCUBA!
















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...